Χριστιανισμός (όλη η αλήθεια)

Ήταν μια φορά ένας εβραίος που ήταν πολύ προβληματισμένος. Ο γιoς του ήθελε να γίνει χριστιανός. Δεν ήξερε πως να το αντιμετωπίσει. Σκέφτηκε: «…πρέπει να βρώ τον φίλο μου τον Ααρών μήπως με βοηθήσει και το αποφύγω αυτό το κακό.» Πάει λοιπόν και συναντάει τον φίλο του.
-Ααρών, φίλε μου έχω ένα μεγάλο πρόβλημα…
-Τι πρόβλημα φίλε μου, Ισαάκ;
-Ο γιός μου θέλει να πάει στην Ιερουσαλήμ να γίνει χριστιανός…
-Χμμ.., τον σταματά, μου φαίνεται πολύ παράξενο αυτό…
-Γιατί σου φαίνεται παράξενο φίλε μου Ααρών;
-Γιατί και ο δικός μου γιός θέλει να πάει στην Ιερουσαλήμ να γίνει χριστιανός…
-Τότε κάτι πρέπει να κάνουμε για να το αποφύγουμε αυτό…
-Νομίζω πως μόνο με την προσευχή μας στο Θεό, με την βοήθεια Του ίσως να καταφέρουμε κάτι…
Αρχίζουν να προσεύχονται θερμά και ξαφνικά ανοίγουν οι ουρανοί και εμφανίζεται ο Θεός.
-Τι θέλετε άνθρωποι και ζητάτε την βοήθεια Μου με τόση θέρμη;
-Να.. Θεέ μας τα παιδιά μας θέλουν να πάνε στην Ιερουσαλήμ να γίνουν χριστιανοί…βοήθησε μας να μην γίνουν..
-Χμμ.., τους σταματά, μου φαίνεται πολύ παράξενο αυτό…
-Γιατί σου φαίνεται παράξενο Θεέ μας;
-Γιατί και ο δικός μου Υιός θέλει να πάει στην Ιερουσαλήμ να γίνει χριστιανός!!!

 

ΝικΝικ.

 

 

Σχολιάστε