Μια, πραγματικά, υπέροχη θρησκεία!!

Ήταν ένας Εβραίος , ένας καθολικός και ένας μουσουλμάνος.

Λέει ο καθολικός: Ο δικός μας θεός κάνει τα μεγαλύτερα θαύματα. Προχθές ήμουν με τη βάρκα μου στη θάλασσα και άρχισε να φυσάει και να βρέχει. Σωστός κατακλυσμός, οπότε άρχισα να προσεύχομαι…..Θεέ μου σε παρακαλώ, βοήθησε με και ξαφνικά, τι βλέπω; Δεξιά μου λυσσομανούσε, αριστερά μου το ίδιο και ίσια μπροστά μου γαλήνη. Αυτό κι αν είναι θαύμα!

Σιγά το θαύμα, του λέει ο μουσουλμάνος. Να δεις ο Αλλάχ τι έκανε για μένα. Μια μέρα ήμουν στην έρημο και άρχισε να φυσάει υπερβολικά. Χαμός! Σωστή αμμοθύελλα, οπότε στρώνω το χαλάκι μου και προσεύχομαι, σε παρακαλώ Αλλάχ μου, κανε κάτι. Και τι βλέπω; Γύρω μου θεομηνία και στη μέση η γαλήνη! Αυτό είναι πραγματικό θαύμα!


Καλά, είστε και πολύ μαλάκες, αποφαίνεται, αλαζονικά, ο Εβραίος. Εμένα ο δικός μου ο θεός κάνει τα μεγαλύτερα θαύματα. Προχθές το Σάββατο είδα ένα φοβερό μωρό και μου την έπεσε. Αλλά στη θρησκεία μου απαγορεύεται να συνουσιαζόμαστε τη μέρα του Σαββάτου. Οπότε παρακαλάω το θεό και προσεύχομαι και τι βλέπω;;
Γύρω γύρω Σάββατο και κει που ήμουν, Κυριακή!!!!!!!!!!!

 

ΝικΝικ.

2 Σχόλια to “Μια, πραγματικά, υπέροχη θρησκεία!!”

  1. Ε, ναι!! Αυτές είναι θρησκείες!!

    ΝικΝικ.

Σχολιάστε